OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Du vil modtage en mail med bekræftelse inden for ½ time
Vi er alle mennesker, og det betyder, at fejl kan forekomme. Hvis du opdager en fejl, som skyldes os (for eksempel en stavefejl i forhold til det, du har bestilt), beder vi dig om straks ved modtagelse af varen at informere os om fejlen. Dette kan gøres enten via telefonopkald eller e-mail, og vi vil gerne have fotodokumentation af fejlen. Vi vil naturligvis erstatte varen og dække fragtomkostningerne uden ekstra omkostninger for dig
På varer der er graveret er der ingen retur ret, da varen er speciel fremstillet til dig
Hvis en vare er udsolgt, vil vi kontakte dig på mail eller telefon for at tilbyde dig noget andet. Hvis du ikke ønsker dette, sendes pengene retur til din konto, du vil kunne se dem inden for 3 - 4 bankdage. Du kan også vælge at vente med at modtage varerne til de er på lager igen.
Alle pakker sendes med GLS til den pakke shop der ligger tættest på dig. Der sendes direkte til erhverv.
KONTAKT OS FOR EVENTUELLE SPØRGSMÅL
You need to load content from reCAPTCHA to submit the form. Please note that doing so will share data with third-party providers.
More Information